Trött som fan

Jag är skittrött, varit full rulle hela helgen nu!
Igår var vi på förfest i Nyhem och sen stack vi in till stan vid 2
Och jag lyckades komma in på b&b, gratis dessutom xD
Det var faktiskt en trevlig kväll & trevligt folk, även om det fuckade sig lite mot slutet =/
Två ikryssade nyårlöften, I'm proud!

Idag har det varit middag hos mormor och morfar! Sedan åkte vi ut till stugan och fikade lite, och jag och sosso passade på att gå och "bada" med Moses. Han simmade den "lilla" valpen =D Han var så söt så, han var dock lite rädd för vågorna i början.

Och så har jag övningskört en del. I stan bland annat. Roligt! Och imorgon har jag min första körlektion! Lite nervöst kanske, men hoppas att det ska gå bra! Jag vill ha mitt körkort!

/helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0