Till London...

... ska mamma och syrran i Juli. Dock stannar jag hemma =( Jag ska ju till Turkiet. Så de får benefita sig utan mig. Men jag ska skriva en lååång lista med saker som de ska inhandla till mig. Mjau! Jag älskar london shopping!  


                                      156161-123

Det enda som känns jättetråkigt att missa är att se en musikal! Jag älskar det! Hade velat se dirty dancing, den verkar så bra! Om de ska se den så ska jag muta mamma så att hon köper ett "baby" halsband till mig.

Imorgon ska jag köra lilla brumbrum sunnyn in till staden. Ska krypköra och köra runt i stan! En dag kommer ni få se mig "cruisa" i den.. på riktigt xD haha. Orka ta pappas volvo, nej, 1 volvo in i stenmuren räcker för mig (lång historia.. eller.. inte)


Nu ska jag nana och läsa lite
/herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0