Sömntuta

NEJ, nu ska jag inte vända på dygnet genom att va uppe halva nätterna och sova borta halva dagen! Det är lamt. Jag är lam när jag gör så. Idag vaknade jag halv 12, rätt onödigt eller hur? Jag menar, tänk om det vore så varmt som det var i mån och tis (inte troligt, men ändå). Då ska man ju ut i solen (Ja, Ina, jag är segfattad, I always want what I don't have). Men det får faktiskt bli ändring på det. Det är tur att sommaren är lång och förhoppningsvis många soldagar framför oss!

Carpe diem! Fånga dagen!

Varenda kotte verkar åka utomlands nu! Och snart är det vår tur! Det är utan tvekan sommarens höjdpunkt! Jag och Ina i Alanya! 27/7

ÄRLIGT TALAT
Jag kan faktiskt inte fatta det
Första solsemester, utan några föräldrar
Jag och MAGYAREN.
Det kommer bli så jävla galet att jag måste nypa mig i armen när jag väl är därnere. Bara för att se om jag drömmer.
Två busvalpar, i en stoooooooor värld.
Första resan a la Ina&Jian och fler ska det bli!

image218


Antingen kommer pappa betala min bal eller så får jag en resa istället.
Jag vet inte hur jag ska göra. Resa är det bästa jag vet, men de säger att balen är något man bara gör en gång i livet osv. Hur ska jag göra...?  Nej, det får bli lite thinking thinking faktiskt. Jag och Ina har ju tidigare varit lite anti- bal och istället varit pro-världen. Jag tror ändå att balen är sjukt överskattat (eller inte.. GAH I DON't KNOW!!)
Råd mottages!
"Om man inte är där, så vet man inte vad man missar" /klok kvinna
xD

Btw, jag har försökt lära moses att hoppa över hinder. Det går skit. Han springer hellre runt, ALT, om han är riktigt modig kryper han under.

Och vad har torsdagen mer att bjuda på?
Jo, snart bär det av till Gekås med Magyar&family.
Jag hade tänkt köpa lite sommargrejjer, solskydd och sånt dära.
Och lite annat skräp! En bikini kanske jag hittar?

/rörigt inlägg, men det är så det ska vara! Många tankar i en liten skalle xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0