Safe


Jag träffade Mensur på bussen igår när jag skulle in till stan. Alltid lika trevligt att ta del av hans visdomsord! Paui kom och mötte upp mig på norre port. Hungriga som vi var gick vi runt och letade matställe, bulls var fullt och gaston med (typ). Så det fick bli la coca(hur man nu stavar det) Där tryckte vi i oss varsin kycklingburrito(jättegod)! Det blev en rätt lugn kväll, vi köpte två meloner och satt och smaskade i oss framför 40 year old virgin! Haha fan vad vi skrattade! Själv så däckade jag av runt 23 tiden, var helt slut efter jobbet och jag sov gott kan jag säga :D

Vi vaknade tidigt idag och käkade lite frukost och kollade the voice. Provade även pauis fina guldskor! Wow =)
Sen så skulle hon jobba, och hennes mama skjutsade in mig till stan. Kollade runt i en timma, sen var det bussen hem. Träffade på Calle med, ett halvår sen jag såg han sist! Trist.. att vi inte träffas så ofta alltså.

Kom hem till ett tomt hus, lagade lite lunch, satte mig vid datorn. Blev uttråkad. Är uttråkad. Jag blir jättedeppig när jag inte har något att göra, vill att det ska gå i 110 hela tiden. Då slipper man sitta hemma (och tänka) och tråka sig.

Vill att mamma och de ska komma hem nu! Ikväll ska jag nog hitta på något trevligt med Erika. Har heller inte träffat henne på ett tag =/ Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på nu.

trygghet Trygghet är en slags visshet om att det kommer att gå bra, oberoende av hur livet ter sig.

seperationsångest

/helena  ur funktion

Sitter med en ansiktsmask, ska ta och gå och duscha av mig den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0