Lördag

Bästa kvällen!
Igår så bestämdes det (eller av mamma rättare sagt) att jag skulle vara hemma och "umgås" med la familia! Sagt och gjort, eftersom min syrra slutat nian tänkte jag att jag skulle laga lite tre rätters middag

Grekisk sallad med tzatziki
Apelsinkyckling
Jordgubbar, kiwi, banan (gino) med vit choklad och glass

Det var trevligt, men klockan 19 insåg jag.. jag vill ut och festa! Och där stod jag och rörde runt i kycklinggrytan och funderade på om det gick en buss eller inte. Klockan halv nio. Skulle jag hinna? Jo, men det klart. Efter lite övertalning så fick jag åka. Jag lagade klart maten, kletade på lite smink och packade min väska och drog till bussen. Trodde nästan att jag missat den först, men sen kom den! Jag och Carro snackade gamla barndomsminnen, haha höll på och flabba ihjäl mig. Och vi kom fram till att det enda vi gjorde när vi var små var att 1. Gå till kiosken 2. Träna friidrott 3. Gunga gungbräda, och leka "nöjespark" med Sosso och Emma. Vilka tider..
 
Väl inne i stan gick jag direkt till nam nam för att mötta upp min älskade Alisar :D hihi. Vi gick sedan vidare till österskans och väntade på tinis och paui. Snackade och käkade chips! Sen kom tina efter ett tag och slutligen Paui! Träffade även på phille, empa och obbo! =) In till stan och träffa Baris och Denis! Och när klockan var 23 så träffade vi snook för första gången. Det skulle iväg och spela så tina, baris, denis och alis stack dit för att kolla och jag och paui gick till nya stadsbiblioteket. Där satt vi på en sten, snackade och drack lite cider och vin! Mysigt. Vid halv ett drog vi in till stan igen, ännu mer folk! Trevligt, Trevligt. Träffade en del hrm, bekantskaper och familiar faces!
Och ja, vad ska jag säga.
Är man inte 18, då går det inte komma in någonstans xD Eller försöka kan man ju (heat, nej.. bm, nej.. moon, neej)
Nog om det! Pallis som är 18 var inne och träffade Snook- Daniel medans jag och tina satt och käkade chips i Gunillaparken. Haha. Och sen så träffade vi också Daniel från Snook. Han var jättesöt och trevlig! 
 - "jag ser ut som 12 ju. Men jag är 23"
Vi tyckte att han skulle ha efterfest på hans hotellrum. Okej, det blev inte så mkt med det eftersom de skulle flyga från halmstad klockan 8 på morgonen. Men det var ändå kul och träffa honom. Och just det, vi skulle ta lite bilder med. Tro fan att vi glömmer sätta på blixten xD det är så jävla typiskt oss. Men lite ser man iallafall!

156161-220156161-219


Halv tre satte vi oss på en taxi och åkte hem till Tina för att nana!

Lite halvsega vaknar vi upp runt halv 12 tiden! Blir som vanligt lite snack om kvällen, konstiga citat och personer man träffat osv. osv.

Pallis åkte hem och jag och tina käkade lite frukost och satt vid datorn!
Och nu då.. är jag helt ensam i tinas hus! Ska duscha snart för vi hade tänkt festa till det lite ikväll också. Hoppas det är mycket kul folk ute som igår!

/helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0