Hemmafru

Idag har jag diskat, plockat ut disken, hängt upp kläderna, strykit kläder och.. städat.
Nu funderar jag på att flytta till Wisteria Lane, där passar jag nog in.. not.
Nej, men vad säger man?! Detta låter la trevligt.
Och resten av tiden har jag suttit framför internet och lamat mig.
VIlken jävla onsdag.
Syrran är på Liseberg och jag vill också dit!!!

Igår träffade jag Simon! Vi gick en promenad, gungade (haha, vi gungar fan alltid) och sen stack vi hem till mig och käkade riskakor med ost och riktig varm oboy choklad
Det var trevligt! Och jag har blivit (för) elak tycker Simon! Okej, jag ska bättra mig.

Jag vill ha min tv onsdag nu! Project runaway och pussycatdolls.. De är fan grejjer det.

Nu ska jag ut och övningsköra. Jag har min första lektion på måndag, help! Haha. Seriöst, jag kommer aldrig få mitt körkort. JAG!? BACKA!? Herregud.
Jag har för fan övningskört den 19 december 2005 och då borde jag vara bra? Men neeeeeej xD okej då. Jag är hyfsad. Okej. 4/10.

/helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0