Här var det dött

jag orkar inte skriva, måste sova.
Har inte blivit många timmars sömn i helgen
tors: skolavlutning, lunch på stan med tjejerna, fixing fixing med alis,  pizza på kvällen, lite folk i lägenheten, försök (höhö) till utgång ;)
fre: runda på stan, kollat på studenterna, varit på stranden (röd var ordet?) förfest, tylösand, sand, mcD hem.
lör: städa och lite slappedag(tv, haha jag vet, man ska vara ute näär det är fint väder) och sedan på kvällen blev det östra stranden och sen lite mer partaj
sön: hem till hylte igen. Kollat på de två nyaste one tree hill avsnitten, Varit på bio (pirates of the C....)

Jag kan det här med referat jag.

kort och gott; jag har haft kul.

/Helena
I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of
And I wish you joy and happiness
But above all this
I wish you love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0