A new day

Okej, solen skiner fortfarande ute och det är varmt.
Vädret är perfekt


Okej, då måste jag klaga lite

(HAHA, me like!)

Mitt rum är så jävla varmt. Jag vaknar av att jag har huvudvärk, och det går inte över förrän jag dricker cirka 2,5 liter vatten. Jag hatar vatten.

Och dessutom är det tråkigt att sola. Men jag ska faktiskt ge det ett försök idag. Så fort min nya veckorevyn vill dimpa ner i vår postlåda så ska jag ut och lägga mig och sola tills den är utläst ( ca en halvtimma). Och vad gör sen? Jag får typ försöka läsa Da vinci koden eller något(är jag den enda som inte läst denna? huu).
För nu ska Jian goes svenneröd. Eller *host* jag menar "brun"

Och nu är det fan inte långt kvar tills jag och Ina sitter i en pool med varsin cosmopolitan i handen, det är inte heller lång tid tills vi ska jogga på beachen och spela volleyboll (nyårslöften, xD) och jag säger bara.. hoppa.. från.. kärleksgrottan. Haha okej då, högt är det inte. Men de är så det ska gå till.

Och vi får inte glömma

-
I like you. I'm not a player. I like you really really MATCH
- You have so beautiful eyes. Wanna go to Robin Hood with me tonight?
- Svenska flicka
- Ashköööööööööööm
- I'm gonna go to sweden. Or maybe norway this winter.

 image216 <------ Här kommer vi somna klockan sex på morgonen



Och Ina.. Du vet att det finns hajar i medelhavet. Ja, det stämmer. Och Ina, vet du vad? När vi kommer hoppa från kärleksgrottan är det inte helt omöjligt att det finns en haj där. Vågar du fortfarande hoppa?
(psykningarna haglar, vem ska egentligen våga hoppa från kärleksgrottan? Forts följer...)
image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0