Underbara fredag

Vilken bra dag det har varit idag.  Och kommer bli ännu bättre snart! Hade bara två lektioner idag, matte c och småföretagande. Haha, fan va kul det var påmatten. Matteläraren hade tagit Talles mobil och sen så satt han och pillade med Denis.

Mattelärare: Men Taulant, jag tog ju din mobil innan och nu har du en till i handen.
Ina: Han är alban, han har många mobiler
Jag: Många händer,  inga länder

xD

Iallafall sen så fick jag och Sofie den goda iden och käka kinamat så det gjorde vi. På New Shanghai så  intog vi deras goda lunchbuffe. Mycket snack..  "Kärlek  utan sex, det går an"  Haha xD Vi vet iaf vem som har skrivit den boken.. Hooost. Mycket trevligt samtal hade vi måste jag säga.  Hahha, du är för rolig gumman! Det blev en sväng till myrornas med där jag köpte tre guldhalsband."Gunilla" Haha.Till mig Tina och Pauline. De kommer användas flitigt, och om man gör något "dumt" en helg kan man alltid skylla på Gunilla(DET VAR FAN HON!!)

Sen gick vi till biblioteket, jobbig trappa det dära. EN tant på 90 orkade mer än oss. MEN vi är starkare, för hon tappade fan en bok på sin skalle sen. Det är svårt att hålla sig när man verkligen inte får skratta.

Och juste..  jag är kär.. i två stycken. Vet fan inte vad jag ska göra..
Försöker tänka på vad jag har mest nytta av nu till våren/sommaren..Hmm.. Men jag vet vad jag ska satsa på!

ME LOVE

 

Fina eller hur?! Det klart att jag snackar om skooooor! Dessa "vann" iaf mot dessa
 Jag kan ju inte köpa båda(JO DET KAN DU DET KAN DU.. neeej =(

Så de guldiga får det bli. Hoppas bara dem är kvar tills nästa vecka when I get my money.
Snart kommer de hit två sötnosar till mig. Jag har köpt semlor, och vi ska snacka och mysa denna fredagskvällen. Let's dance blir det nog med. Och självklart... planering av Turkietresan i augusti.
156161-53 söööööööööööööööötnosar

Helena - summerlove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0