Tisdag

Jag vaknade tidigt, trots att jag hade kunnat sova till 12 om jag ville. Men jag kände att jag måste titta igenom matten iallafall, men vet att det kommer gå åt helvete!

Två lektioner idag då. Småföretagande och Matte c prov. Men sen vi halv sex så ska jag och Ina minsann käka vår El maco som vi tjatat om ;) Det ska bli trevligt.

Hade en skum dröm inatt. Drömde att jag chattade med en kille på msn som jag gillade i drömmen, i drömmen visste jag precis vem det var, men när jag vaknade så kommer jag inte ihåg. Han skrev jättemycket på msn, men jag hann inte läsa så mycket av det för jag vaknade och kommer inte ihåg något utav det jag läste. Förra veckan hade 3 nästan likadana drömmar; att någon skriver något viktigt eller "avgörande" till mig, och jag minns det så tydligt när jag drömmer, men när jag vaknar är det helt borta..
Jaja, skumt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0