Syrrans bästa flirttips xD

Haha ibland är min syster så smart, men ibland är hon... mindre smart. Men ofta är hon jävligt rolig faktiskt. När jag satt och spelade tv-spel delade hon med sig av sina "bästa" flirttips

ξ När du presentera honom för några av dina kompisar säg att det är din supersexiga kompis
ξ Fråga honom om bara ni två ska gå på bio ensamma, och efter att han svarat så säg att du bara skojade(för att kolla hans reaktion, enligt syrran HAHA)
ξ Om du vill gå ett steg längre för att kolla hans reaktion ska du gå fram till honom och säga att "Jag tycker att din bästa kompis är snygg, kan inte du fixa ihop oss?
ξ Om hans kompis säger att han är trög, säg då till honom att han är smartast av alla
ξ "Du passar som gynekolog, vill du bli min?"





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0