Sunday

Idag så körde jag in till Halmstad. Det gick bra faktiskt.
Idag känner jag mig inte så bloggsugen men man får faktiskt försöka hålla sig till sina nyårslöften även om det är jobbigt ibland. Haha, så präktig jag låter xD

Vi var iallafall hos mormor och morfar och åt lunch där. Gott som vanligt, mormors mat är bäst! Men jag slocknade på soffan sen, var så jävla trött. Jag har nu officiellt blivit gammal, ncnc.

Satt och tänkte när jag var i lägenheten att det kommer bli en sjukt kul sommar. EN HEL LÄGENHET! Asså, ursäkta att jag tjatar men det är nästan för bra för att vara sant.  Jag vill ha sommar!!


Dagens bästa nyhet är iallfall att vi kommer "bara" ha kemi en dag i veckan! Heaven!! jag hatar kemi, men de har varit rätt roliga lektioner ändå eftersom att jag och Pauline har snackat. ♥

     <--------När jag var liten var såna här spel lätt min favorit. Och när vi var på Cypern förra sommaren så spelade jag det varenda dag! i love it! tekken tekken tekken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0