Storstädning

Asså, jag hatar min mammas cp ryck. Nu har hon bestämt sig för att vi ska storstäda hela mitt rum. Och min garderob. Mina lådor och ALLTING. Jag blir galen. Jag hatar att städa, trivs såå bra i mitt egna lilla kaos.  Nej nej nej. Allvarligt talat, jag tycker inte min mamma ska bry sig. Det är mitt rum. Plus att hon tror att jag typ börjat knarka för att jag alltid är så trött och sur. Herregud människa, jag är uppe till fyra och du väcker mig klockan 10 och säger att vi ska storstäda(skriver inte det ordet EN gång till, för jag hatar hatar hatar det). Jag menar, det är inte konstigt att hon får en sån reaktion ;)

Nu har jag dock en liten paus. Mamma och Pappa skulle gå till min granne, för att hon har dött inatt. Eller inte gå till min granne, utan hennes anhörig då.

Usch, vad läskigt. Det var tydligen någon i vårt hus inatt. Vid midnatt(då inte jag var hemma!), så hörde syrran något i hallen. Så gick hon ut och tittade och så såg hon att ytterdörren var öppen. Läskigt värre.

Det är säkert min grannes ande eller något som spökar ;)

Helena - lättskrämd?



FUCK NU KOMMER MAMMA!! Hon får EJ SE MIN BLOGG


Kommentarer
Postat av: Ina så klart

spring, göm dej bland klädhögen. eller SORRY. du har ingen längre. ^^

2007-01-06 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0