Storstädning del 2

Intresseväckande eller hur?! ;) Men nu är jag klar med hela mitt rum och det är så jävla skönt så jag kan knappt beskriva det. I cirka två timmar har jag städat och slängt en massa skit!! Kläder jag inte använder(så nu ekar garderoben tom, perfekt, mer shopping för mig då??), böcker som har legat intryckta i lådor och skåp har slängts, en massa gamla papper som bara legat och skräpat. Tror det är många som tänker "jag kanske behöver den" eller "den har jag säkert nytta av i framtiden", men nej SLÄNG SKITEN.  Det får bli mitt (städ)motto.

Några intressanta saker jag hittade under städning!

• En reben (öppnad, men  helt full) som har legat undangömd under en peruk(!) i ETT år(!!!). Hade totalt glömt av den, det måste ha varit sen nån festkväll jag och erika hade en gång i tiden ;) Fy fan vad vinet STANK!
• En hel låda med massa smycken, som jag letat efter!!
• Mynt(från Sverige, Turkiet OCH England)
• 11 kondomer och 6 stycken stenar
• En lapp med ett telefonnummer från Turkiet.
• 237738 hårsnoddar(jag som alltid letar efter dem annars!?)
• Mina sanning och konsekvens kort som låg utspridda i diverse lådor och väskor
• Min tandställning
• Mitt glasögonfodral
• mina svarta leggins som jag har letat efter hur länge som helst


.Helena.  Givande dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0