Snön försvinner...

.... och tur är väl det? För nu vill man ha vår vår vår, och sen sommar såklart.

Har kommit på en sak. Min blogg är en flummblogg. Undra om det är någon som läser seriöst/regelbundet/ofta(ina du är ett undantag, du är min trogna läsare!)? FLUMM

 Titta vilken sötnos!

På tal om katter... När jag satt och bläddrade i min gamla dagbok igår så blev jag lite fundersam. 11 april 2001 skrev jag så här: Smulan är fortfarande borta. Var är hon? Smulan är kanske påkörd..? Eller så vill hon inte vara här mer.* Det kanske inte märks som att jag gillar henne men det gör jag och kommer alltid göra. Snällla gud, gör så att jag får henne tillbaka. Jag kom ihåg när jag först hämtade henne. Först var jag rädd för henne.**Jag brukade kela med henne.. osv osv...

* Hon blev våldtagen av sin kattunge(Bullen)
** RÄDD FÖR EN KATT!? hahahahaha

Iallafall, så ringde jag till pappa och frågade vad som egentligen hände med Smulan. Och han hade AVLIVAT HENNE. Och det får jag veta sex år senare. Tack pappa TACK. Suck ja. Jag och mina älskade djur. Som mest hade vi nog åtta stycken. En katt, 5 kattungar, en undulat och en hund. Jag älskade verkligen djur när jag var mindre, och gör det fortfarande. Kommer ihåg den gången vi hade en sjuk igelkotte. Jag matade han med mosad kattmat.Och han dog(inte av kattmaten då). Och sen så frågade jag pappa vart han hade begravit honom. Och då var han lite frånvarande och sa typ: hm.. i skogen någonstans. Och då får man veta några dagar senare att han slängt den döda igelkotten i soptunnan(!!!). Hallå.. När jag får barn ska jag minsann vara ärlig mot dem när det gäller djur och sånt!

EN GÅNG TILL FÖR ATT HAN ÄR SÅ SÖT!

Kommentarer
Postat av: ina så klart

hahhaa xD i soptunnan. Där vill jag me bli begravd (A)

2007-01-21 @ 11:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0