Saker att se framemot

Usch, riktigt deprimerande att skolan snart börja. Okej, det är en helg kvar plus måndagen, men man frågar sig ändå vart har lovet tagit vägen egentligen? Nyss såg man framemot jul och nyår och självklart ledigheten och nu är allt det nästan slut. Redan. Därför är det extra viktigt att ha något att se framemot, glädjas åt, vänta på, saker man ska uppleva.  Jag och Ina har snackat rätt mycket om att vårterminen kommer gå sjukt fort eftersom att det är mycket som händer. Och för oss iallafall är det nästan någonting att se framemot varenda månad. Det gör det faktiskt lite enklare att ta tag i vardagen.


Kul saker som händer 2007

• Sportlov, börjar 16 februari
• Snoop Dogg & P. Diddy konsert 11 mars plus en miniweekend i Stockholm.


• Påsklov i april, kanske blir något alldeles extra, jag hoppas på det iallafall
• Maj så kommer det nog bli London för mamma, mig och syrran.
•I maj så kommer jag förmodligen också få tillgång till mormor och morfars lägenhet, där man kan spendera helgerna på, och även sommarlovet.
• Juni, sommarlov, behöver knappast någon närmare förklaring, eller hur!? Plus att det blir sommarjobb, kommer nog bli kul det också!
• JULI <3 Jag säger bara Halmstad sommarstaden nr 1. Att man har tillgång till en lägenhet från maj-sep ungefär skadar ju inte direkt.
•  I augusti bär det av till Alanya, Turkiet två veckor med Hanna och Ina ♥



• I  slutet av augusti kommer jag och Ina troligtvis ha 18 årsfest ihop.
• Jag 18 år 2 september

Många kommer fylla 18 år så man hpppas såklart på lite sjyssta fester.
Och att vårterminen kommer gå sjukt fort pga av alla (små och stora) Lov/lovdagar.

Helena  jag måste glömma allt det dåliga och se framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0