Så det kan gå

Skrivit 7 augusti 2006

Jag kan inte hjälpa det... Men nu börjar jag längta lite smått till hösten! Det känns lite dumt att skriva, så här i början av augusti när vi har så fint väder. Men tankarna vandrar mot.. hm.. kallare mål! Tänk så mysigt det är när man kan ta en promenad genom skogen och alla löv går i röda och gula färger. När de prasslar när man går.... Att ta på sig mysiga halsduken och vantarna och bara gå. Jag älskar hösten! Det är varken varmt eller kallt, utan.. Det bara är! Så mysigt!



Är det verkligen jag som skrivit så?!


Tydligen.


- Helena är jag bara en sån person som vill ha det jag inte har eller får? Och när jag får det.. är det inte kul längre?

 





 

Kommentarer
Postat av: Ina så klart

Du är som alla andra. Längtar alltid till något annat :)

2007-01-08 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0