Onsdag och Shopping

Hemma från skolan, slutade egentligen vid 2 men sen så stannade jag kvar lite i skolan. Var planerat att jag skulle gå till syon och lägga till/ta bort en del kurser. Ska ta bort psykologi B och ledarskapkursen och lägga till Människan socialt och kulturellt, och byta privatekonomi till småföretagande. Och italienskan ska man ju inte bara tala om. Jag är bra på engelska och svenska, men förövrigt så HATAR jag språk. Suck, franska, spanska, italienska, you name it, har jag testat men nej, språk är inte min grej. Hur som helst så måste jag nog ändå läsa det i trean eftersom det tillhör mitt program, men men, de tänker vi inte på nu =) Iallafall så var han upptagen så jag får gå dit imorgon istället. Åkte istället in till stan och shoppade lite.    
 Köpte bla detta shampoot som ska ta bort gula skiftningar i blont hår, hoppas det är bra nu!! Och ett par öronhängen från Åhlens med. De har 75 % på de flesta smyckena där nu, så skynda dit!!    


  Helena -   .behind closed doors you reveal secrets about the real you.



Och förresten idag fick jag äntligen en ny mobil. Det blev varken den ena eller andra som jag först tänkt köpa utan en annan sony ericsson. Som är minst lika bra tycker jag! 2.0 mega pixels och hyfsat minne(kan ju alltid köpa till annars). Det var mammas först, men hon tyckte att hon inte använde den så mycket så jag fick den av henne! Tack mamma ♥
 Min nya mobil =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0