Nyår för en månad sedan

Imorgon är det februari, är det någon som kan berätta för mig vart januari tog vägen? Tiden går så sjukt fort, och snart är det Stockholmsresa med Paui och Ina!! Jag längtar verkligen!!!

Det var alltså en månad sedan jag och Ina satt och fixade till våra 100 nyårslöften.. Och en månad och en dag sedan vi var hos Denis och firade "vårat" nyår! 
Är dock glad att januari är över, för det har varit en cpmånad; INGENTING vettigt och kul har hänt känts det som. Eller, det har la hänt roliga saker, men tycker januari överlag är en jobbig månad! Kallt och snöigt, och man går och väntar på våren och annat kul!
I februari händer det lite mer roliga grejjer iallafall!   och MARS, vad jag längtar till mars!

Ikväll ska jag träna, sen blir det OC och stockholm live! Jag orkar verkligen inte plugga, orkar inte orkar inte orkar inte. Måste ta tag i mitt liv snart och börja bli duktigare när det gäller skolan! Och måste leva i nuet och inte "se framemot" massa saker hela tiden! Fast det är det som keeps me going, så vad ska man göra...

Saknar Simon jättemycket, men han kommer vecka 12!  Simon koooooooooom hem!! Jag ska fråga om han kan styla min blogg då, vill ha den lite hetare ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0