Myslördag... eller?


Ina ville att jag skulle uppdatera så det är klart att jag gör det. Det är tur att jag har min Ina som troget följer min blogg, precis som jag följer hennes =)
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Men om det inte händer något speciellt(troligt) så blir det nog hemmakväll för min del. Sugen på att se på film, men det är ju så trist att göra det själv ;) Ring för fan.
Pappa hade laddat ner en del filmer, tråkiga mest, men om det ska bli någon så lutar det mot "You, me and Dupree". Lösgodis+cola light, goooooooooooooooooooooooooott.
                               


Helena - Why are you so far away, when I'm still so close?

Kommentarer
Postat av: ina så klart

Jian. Saknar dig. Ska snart käka tårta,
men gosaker passar bara a äta tsm
med gosaker ;) hihi
Cola Light ;) MJAAUU

2007-01-13 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0