Min nya älskling?

Ni som känner mig väl vet att jag inte.. har.. de snyggaste mobilerna direkt! Sen jag tappade bort min älskade silvergrå samsung har jag fått "ärva" av både min pappa och min syrra. Ja, deras gamla mobiler alltså.  Och omoderna ska tilläggas.  Vi snackar om en asgammal sony ericson(dock rätt liten och praktisk) och en Nokia.. en sån där 3310. Eller vet knappt vad den heter, men en sån som verkligen ALLA hade innan. Ja.. för typ fyra år sen vill säga. Mitt mobilnummer kan jag heller inte utantill, utan att det slutar på 412. TROR JAG. Nej, knappt det vet jag. Jag har alltid sett den som en tillfällig mobil.. Men nu har jag stått ut med skiten i ett helt år så nu tycker jag faktiskt att det är dags för en sprillans ny mobil. Vill egentligen ha en rosa mobil från sony ericson eller samsung.. Eller kanske en guldig Nokia från deras L'amore kollektion. MEN eftersom att jag vill ha en ny digitalkamera( canons rosa, Ixus i7) och en rosa ipod nano så föreslog min smarta pappa att jag borde köpa en riktig high tech telefon xD Hahaha. För då kan jag ju fota assnygga partybilder och lyssna på musik. Blir ju billigare så, måste ju faktiskt spara pengar till Stockholm och Alanya. Så sagt och gjort så tror jag att den här lilla "snyggingen" får följa med mig hem den närmsta månaden.

  Den ska tydligen vara jättebra enligt min tekniska pappa, stort minne och fina bilder och bla bla bla. Mycket har den. Plus att jag ska ha tre abonemang, så då kan jag snacka hur mycket jag vill med Pauline, och DET KAN BEHÖVAS? Jotack.

Men egentligen vill jag ha en lite mer "tjejig" mobil. Men de är så irriterande att de snyggt designade mobilerna har ofta väldigt dålig kamera och inte så stort minne. Jag menar, är det för mycket begärt att ha en SNYGG och asbra kamera. Tydligt.  Dåligt tycker jag, dåligt! Så i och med att jag redan vant mig vid de fula mobilerna, så är det här helt klart en uppryckning från min sida ;) Så den får det nog bli.



Frågan är om jag ska ha den i vitt eller svart?! VAD TYCKER NI?!? Vet faktikst att de är några som läser min blogg därute så nu tycker ni gott kan kommentera inlägget.

men det lutar nog mest åt svart..


eller kanske vit. Svart..
 
Vit.

Svart.



HJÄLP?!

Kommentarer
Postat av: Daggzaaaaaaa

min lillebror har en sån mobil! xD Skulle tipsa dig om att du ska ha den i vitt ;p

2007-01-06 @ 13:48:17
Postat av: Ina så klart

du ska ha den svarta.. lr vita? JA VET INTE xD

2007-01-06 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0