Mer kul kul kul

Vad han säger/ Vad han egentligen menar

Jag går verkligen in för att tala om mina känslor
= Jag talar om mina känslor om jag får komma innanför dina trosor?

Jag har inte så bra kontakt med min familj= Vill du bli min mamma?

IKEA är toppen= Jag har enorma studieskulder

Jag älskar sexiga underkläder= Kan jag få prova dina?

Jag är inte ute efter en seriös relation= Ska vi ha sex?

Jag tror inte på sex före äktenskapet= Jag tror att jag är bög men spela med några månader, okej?

Jag skulle jättegärna vilja att du träffade min mamma på vår andra dejt. Okej?= Jag är definitivt bög, men täck för mig ett par månader, okej?

Kan vi inte förbli vänner?= Jag vill kunna ringa dig sent på natten när jag är kåt.

Min karriär har alltid kommit i första hand= Jag har en liten kuk

Det sexigaste med dig är din hjärna= Du är ful, men jag vill ligga med dig ändå.

Jag tränar mycket= Jag älskar verkligen min kropp, vår jag visa dig?

Det vi har är något speciellt. Låt oss hålla det hemligt= Jag vill inte att nån ska veta att vi träffas för att jag skäms över det.

Hon har inte ens något med oss att göra= Jag tänker på henne när jag har sex med dig

Sms är bästa sättet att nå mig= Jag har flickvän

Jag tycker att vi ska ta det lugnt ett tag=  Shit. Jag håller på att bli kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0