Meningslös måndag..

Jag var så trött imorse, inte alltför gott när väckarklockan ringer vid 6. Blev sur på allt och alla(pappa host) för att han ska vara så dum och tvinga upp mig ur sängen. Kändes frestande att bara ligga där och aldrig mer vakna. Usch nej, jag skojar, men det hade varit skönt att slippa skolan. För det har varit en meningslös dag idag. Jag åkte med den tidiga bussen in, städade mitt skåp(välbehövligt), hade engelska(jag och Paui sög idag, hade fel så fort hon tilltalade oss) och kemin orkar vi helt enkelt inte med, så vi fick till syon istället. Bytte och fixade med en massa ämnen. Som vanligt med andra ord. Och så blir det rektorn imorgon. Suck. Tur att jag slutade vid 2 för jag var helt färdig efter psykologin. Var hemma halv 4, tv:n och soffan för mig. Slocknade och mådde illa. Iallafall, nu ska jag snart iväg och träna. Steffi ska följa med mig idag =) Tack gumman ♥ Efter det ska jag sova sova sova. Jag orkar inte med mig själv idag. gnäll.

Vill att någon ska förgylla resten av min dag. Ett sms, telefonsamtal, VAD SOM HELST! Suck. Snälla snälla snälla.

Har kommit på att det inte händer ett piss i januari och februari(förutom sportlovet!), men i mars och april. Då händer det grejjer =)

Nej, nu är det säkrast att jag lämnar bloggen innan jag skriver ut mer om hur jag hatar allt idag ;)


Ha en bra kväll!

.Helena.  ett steg framåt.... eller ett steg bakåt?

Jag hatar kemi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0