Matte C

Igår hade vi en rolig matte C lektion. Jag kände mig busig och var tvungen att blåsa någon ;) HAHA. Så jag och Pauline satte på "lets get it on" med Barry White(Denis sexlåt!) haha, den är så pinsam! och hade den som ringsignal! När Denis och Talle gick ut smög Alis ner min mobil under Denis mattebok. Haha, och sen när han kom tillbaka så ringde vi till min mobil xD Haha, så fult det var+ att han fick skit av vår mattelärare. Buuuuuuuuuusigt
*blink*

Mitt i lektionen hade vi även ett gympapass. HAHA.  Vi står och shakar som bara den(jag, Hanna, Paui) och de andra såklart, och typ efter fem minuter upptäcker vi att Mario stått och filmat allt xD man ba "TACK" han är överallt


Och det andra var att Ina "fyllde år" och alla i klassen fick sjunga för henne. Nours ide. smart där =) (ni som känner Ina vet att hon egentligen fyller år i juli) Ina blev förvånad och satte sig ner när vi sjöng.. MJAU! Och nej, du får ingen tårta :P

Nu måste jag fixa mig, bussen går 10.40 SOVMORGON ÄR BÄST!!!!!!

Plus att idag har jag bara en lektion och så ska jag o paui göra kemiprovet. Men vi ska lämna in det blankt, HAHA. Don't try that kids ;)

Jag är på toppenhumör nu!!!!

HA EN BRA DAG!!!! /H

Kommentarer
Postat av: Ina så klart

haha Jag vara ledsen, fick ingen tårtis ^^ Hahha NI BLÅSTE MEJ xD hahah (L)

2007-01-17 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0