Måndag

Brrrrrr.. Så kallt det är på mitt rum! Fryser  ihjäl! Sitter t o m med min lila halsduk, då är det illa! Och hungrig är jag med. Hungrig och fryser, NEJ, inga sköna känslor det. Som tur är ska jag snart käka.. Fullkornspasta med köttfärssås och broccoli! Va gott.. Sen så blir det Ally McBeal och sen träning vid åtta! Längtar, aerobic core är nog det roligaste passet tycker jag =) Var en kort skoldag idag. Hade engelska där vi kollar på mice and men och (tråk) kemi. Så jag slutade vid 12, så gott!  Sen blev det lite "ärenden" med Sofie, Tina och Pauline och efter det gick jag och Sofie igenom Halmstads skoutbud.  Vilket är cirka sex affärer. Men det var trevligt.. många fina skor! Mina guldpumps vill komma hem ju.. Men har bestämt att jag ska vänta till Stockholm/London, hittar säkert några finare där!

Soft skolvecka nu. Börjar 14.10 imorgon, och har ingen engelska på torsdag och ingen psykologi på fredag. Matte C prov imorgon. Och nej, logaritmer är inte min grej så välkommen IG!!(om jag inte får ett cpryck och pluggar halva natten och skippar min sovmorgon imorgon. Pfff.. that ain't gonna happen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0