Man gör det bästa av situationen

Eftersom att både jag och Ina har extrema sömnproblem så bestämde vi oss för att ta tag i ännu ett nyårslöfte; nämligen att vara vaken i ett helt dygn. Nu är klockan snart 4 så jag tror faktiskt att vi kommer klara det. Bara vi inte somnar på bussen, de är ju rena sömnpillret. 400 bussen ;) Men det ska nog gå bra så länge vi "peppar" varandra. Nu har vi smsat lite varandra då och då, så att vi kollar upp varandra så att ingen somnar. Om jag inte somnar innan 13.30 imorgon(tja.. eller idag menar jag..) så har jag klarat det. finns ju inte direkt så stora möjligheter att somna i skolan om man säger så, även om man helst av allt vill göra det på vissa tråkiga lektioner ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0