Lista

Vad heter du? Helena Johansson
Hur gammal är du? 18 år den 2 september
Var bor du? I Hyltebruk  
Vart kommer du ifrån? Sverige
Skostorlek? 40
Favoritplagg? Min blåa morgonrock xD
Vad har du mest av? smink, men behöver mer!
Vad behöver du? skor, tröjor, väskor, jeans...
Favoritfärg? röd och rosa
Kommande plan? laga mat till familjen
Vilken färg har du på väggarna? orange
Vad har ni för bil? volvo
Husdjur? en hund och en katt.. som är skjuten kom jag på. Bullen :(
Vad kan du inte leva utan? Många saker
Vad lyssnar du på nu?  Pappa
Vilken film såg du senast? Stay Alive
Vad läste du senast? "aboow, då kommer jag osså va här!"
Ja men bok då? Orkar inte läsa.. böcker nu.
Vem pratade du med sist? Pappa
Vad sa du? Lämna mig ifred
Vem skrattade du åt sist? Säkert Ina
Vem skrattade du med senast? Ina
Vad har du på dej? morgonrock
Vad har du för magkänsla? rätt glad
Har du ont nånstans? nej
Varför? nej sa jag
Vem älskar du? många
Vem hatar du? en del
Vem vill du slå? en tjej så jag kan kryssa i ett till nyårslöfte xD
Varför? För att jag måste göra alla löftena före Ina
Vem skrattar nu? Mig själv
Varför? jag är rolig såklart
Är det bäddat eller obäddat? Obäddat
Sol eller snö? lätt sol
Sol å Bad eller statsresa? Båda
Kaffe eller te? Te
Blyerts eller bläck? Bläck
Bmw eller Volvo? : Bmw
Skor eller Hatt? Skor  
Svensk eller inte svensk?svensk
Favo uttryck? -
Orkar du mer nu? Nej


Snodd från Krisztinatofalvi.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ina så klart

HAHHA ja skrattade :) (L)

2007-01-06 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0