Kärringagympaaaa

Idag hände det något som bara kan hända mig och som ALLTID händer mig! Hahhaa
I vilket fall så var jag och Steffi på "basic workout" idag. Vi tänkte testa det istället för power workout eftersom koordinationen är inte vad den ska asså ;) MEN där var det bara 65 + och så vi typ. VIsst var det några i 40 plus men vi kom fram till att medelåldern var ca 59(och det ska tillägas att jag o steffi drog ner snittet, ni kan ju tänka er vad snittet skulle va utan oss!!). KUL FÖR OSS ELLER HUR?

Jag och steffi kunde inte sluta skratta, för det var såna kärringamoves OCH att de som tränade på goliath(killar i vår ålder) såg att vi var där xP hahah, de fick nog sitt ett gott skratt.Ja, det var sannerligen en upplevelse. Passet var inte så jobbigt(som ni kanske förstår) så jag och Steffi snackade om bögar, killar med fotfetisch och massa annat kul. Sen när vi skulle gå ut kom de som skulle på det andra passet, och normal musik började spelas(dunka dunka) istället för typ "jag vill vara din Margareta". Nej, nästa gång får det bli power workout.


Nu är det dags för OC

Helena - Ina, lilla solstrålen min =)

Kommentarer
Postat av: Ina så klart

men jian, vi har pratat om de.. du sover klockan 21.00 så kärringgympa är nått för dej ;) hihi Skojaar xD HAHAHA

2007-01-17 @ 20:22:08
Postat av: Anonym

HAHA JA fy fan jian! ;D Så jävla kul men tragiskt hahahaha ;D

2007-01-18 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0