Jävla fruktbitch

Fy fan, att ha en lillasyster, hatar den lilla kackerlackan JUST NU! FY FAN!! Asså, det finns aldrig nån frukt i vårt hus för att hon alltid äter upp allting. Om det ligger typ 10 äpplen på morgonen och sen när man kommer hem på kvällen(slutar rätt sent ju..) så finns det INGA kvar för att det matvraket har ätit upp allt!! Så jag har klagat till mamma flera gånger att jag vill ha frukt nån jävla gång, och då säger hon att jag ska köpa och sen gömma undan frukt som jag kan äta. Så idag t ex tänkte jag när jag handlade med pappa att jag ska minsann köpa frukt så att det räcker till mig. Jag köpte äpplen och apelsiner(många) och sen 4 stycken päron bara till mig! Sen ringer Ina till mig och då har hon redan käkat upp alla utan 1!! Och jag SKULLE HA TVÅ STYCKEN PÄRON IKVÄLL TILL MIN OCH INAS FRUKTSALLAD! Asså jag är så jävla arg nu..............JAG HANN INTE ENS GÖMMA DEM! Det försvann på 20 min! Och sen när jag säger till henne, hur många jävla päron har du ätit egentligen!? Då säger hon ett pärön. Och sen när jag går till soptunnan ser jag att det ligger rester från mina stackars päron.... =(  Nej, det finns bara ett ord för såna här lögnare och mattvrak. Fruktbitch
 
                                                MITT



Uppdatering! Nu har Sofie gett mig ett utmärkt tips på vad jag ska göra! Jag ska smörja in frukten i stark tabasco. HON SKA FÅ. Fortsättning följer..

Uppdatering 2, Sofie gav mig ett ännu bättre råd nämligen wasabi(japansk pepparrot)!

Om ni har fler tips vad jag ska göra åt den här fruktbitchen får ni gärna kommentera detta inlägget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0