Ett samtal

(någon ringer hem till oss. Syrran svarar.)


Sofia(min syster):Hallå?
nån Tony(!?): Hallå?
S: ah... hej..?
T: ahh, de är Tony 
S: ahh... hej...?!
T: Vad gäller saken?
S: ehh.. jag vet inte..
T: Vem är det?
S: Sofia. Har jag ringt eller?
T: Ja.. jag antar det. Men vad heter du? Hela ditt namn?
S: Sofia Johansson.Nej, men det kan inte stämma, jag har inte ringt dig
T: Ja, de måste varit någon utanför kontoret eller huset
S: Jaha.. aja. Det kan inte vara vi iallafall, förvi har inte ringt.
T: jaha, det var ju underligt
S: Äsch men skitsamma.
T: Jaja. 
S: ja, hejdå
T: Hejdå


.....?




Sånt här händer bara min syrra xD

 Den här telefonen köpte jag till min Pappa i julklapp.  Förresten.

Kommentarer
Postat av: Ina så klart

Livet är en fest. Var ba tvungen a säga de (L)

2007-01-03 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0