Check

Så nu kan man kryssa i "vara vaken i ett helt dygn"

Haha, stundtals var det jobbigt, höll seriöst på att somna på psykologin. Var så himla gott på bussen hem när man "fick" sova; kan säga att vi slocknade riktigt fort. Har aldrig sovit så gott känns det som!!

Ska snart gå och lägga mig, och bara sova sova sova. Att vi börjar vid 12 imorgon är mer än perfekt, och jag har bara en lektion! Lucky me!! Eftersom Ina med har en "resenyhet" så får la jag med komma med en eller hur ;)



15-19 mars så ska vi(troligtvis) åka till London!

Nästan direkt efter Snoop Dogg, så mars kommer verkligen bli en månad att se framemot(ännu mer!!)

Helena - jag har varit vaken i 28 timmar, slå det om du kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0