Bada och AG

Efter att ha spelat tvspel, ätit 1245 kladdkakemuffins(tack gode gud att dem snart är slut, jag spyr på dem nu!) och surfat runt ska jag strax gå ner och ta ett bad i vårt badkar. Hoppas bara det inte är några spindlar där, hate them =/ Usch, nej nu blir det inget bad för mig för jag fick såna negativa tankar. Fan fan fan ta dem. Jag får ta en lååång dusch istället, jag är så frusen. Ikväll ska jag och Steffi träna och sen så blir det tacos.
156161-39 inget bad för mig

Jag satt just och tittade runt i mina videofilmer på datorn. Har ett från i november tror jag, på mig och Tina. Går runt och fyllesjunger "hejsan alla cpbarn". Jaa, AG, vilka tider. Nu får vi snart göra alla fester osäkra igen, eller vad sägs?! Blev riktigt festsugen nu... Tänker på allt galet vi gjort nu i höstas. Blaaa...
 

Pauline: "Jag ska nog hålla mig ren i helgen"
Jag: "Jasså, ska du inte dricka eller?
Pauline: "haha nej.. inga strul menar jag"

hmm..: eyy, vad de ni som skulle ha vodka?
tina: neej.. vi skulle ha zarra
hmm: haha, men de är ju samma sak 

rösten(fick för mig att det var danne): eyy, nu är vi vid norre port
jag: ehh, hur fan kom du dit.. så fort?
rösten: öhh.. haha va?
jag: äsch skitsamma, vi får la gå tillbaka då
HAhaha xD den va kul

Tina( i bussen): ÅH, har ni vin?
"Gunilla"(busschauffören): Du ska fan inte ha något mer. JAG HAR ÖGONA PÅ DIG!!!!
 
Tina(till stackars tant på bussen): Varför ser du så sur ut!?

Okänd, trög/full tjej: Jag åker svarttaxi. HAHA svarttaxi. Vaför är det bara blattar som kör svarttaxi?
Okänd smart nykter tjej: Tyst, de kan bli arga!!!
Okänd trög/full tjej: Vaddå?
Okänd smart nykter tjej: TYST DÅ FÖR FAN!!
Okänd trög/full: Nej förlåt, jag menade inte så. Det var skitsjysst av er att köra oss..... blattar.

Helena - Kan vi inte ta en AG helg snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0