4 januari

Nu har jag varit ute en liten runda med Steffi. ♥

Var mysigt att komma ut ett tag och snacka av sig faktiskt..

Ännu en sömnlös natt i princip. Känns som att jag sover bort dagarna.

Ina messade mig klockan 7 och då var jag fortfarande vaken. Helt sjukt.

Sen så somnade tillslut, men blev väckt av mamma vid 9. Käkade lite frukost och gick och la mig igen.

Så vaknade man vid halv 3. Lyckat?

Och jag har inte gjort ett piss idag. Ännu mer lyckat.

Mår inte så bra. Äter knappt. Blä.. Känner mig sjuk, men egentligen är det faktiskt.. ingenting
 
Vet inte men det känns så tomt bara.

Har inte träffat Ina på en evighet med känns det som, två dagar!

Plus att jag saknar Simon så jävla mycket. Vill att du ska komma hem från thailand nu. Vill prata med dig och höra dina goda råd. Du har alltid rätt även om jag inte vill att du ska det ibland.

Hoppas det känns bättre imorgon, för det här har verkligen varit den mest meningslösa dagen på länge.


- Helena  depp depp depp

Monopol imorgon med Steffi

Och nu ska du komma hem tycker jag!!






Såg "The notebook" idag. Satt och lipade igenom hela filmen. Den är så fin ♥

 True love


 

Kommentarer
Postat av: Ina så klart

mannen, va de 2 dar sen redan? :O
Älsk Pälsk

2007-01-04 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0