Uppmaning!

Tråkigaste(?) dagen på veckan avklarad! Egentligen var den inte särskilt tråkig, mest för att den var kort. Engelska och Kemi sen var det slut för min del. Stannade dock kvar och pluggade lite småföretagande med Sofie, och höll sedan Pauline sällskap en stund. Vi satt i biblioteket(!) och tittade igenom en fotbollsbok! Sedan kom Alisar en stund med. Vi valde ut våra snuuugga favoriter! Mjau* Idag har jag ägnat kvällen åt att fortsätta mitt duktiga spår; har pluggat idrott! Läst om ergonomi, hållnings, kost osv. Rätt intressant, och lätt att förstår, så många sidor bara =/ Måste bara skryta lite med att jag fick mvg på psykologiprovet. Jag blev jätteglad. Och förvånad! hihi..

Men nu till min rubrik: jag uppmanar ALLA som läser detta att skaffa sig en egen blogg( varför nöja sig med lunarstorms tråkblogg?)! Gör det nu, jag behöver ju något att sysselsätta mig under dagarna! Ina(krisztinatofalvi.blogg.se) och Alisars(alisar.blogg.se) bloggar äger, men jag vill ju ha MER :D Så ta och gör det nu! Bums! Och meddela mig i kommentarfältet när det är gjort! 

156161-66 Pauline vill ha sin kaka

156161-67 DEN HETASTE!
156161-65 och sist men inte minst.. Alisars totti(spotti!)


 

Kommentarer
Postat av: Alisaar ;)

TOTTI är den snyggaste , HELT KLART DEN BÄSTA ^^ My Lifee

2007-02-14 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0