Topp 3

Tisdagen/Onsdagen hamnar lätt på top 3 när det gäller AG/Gunilla kvällar!! Shit så kul vi hade!!

Kvällen började hos Pauline! Det blev dans, choklad, musik(dock ingen "film"), gin(blä), fanta fläder och vindruver(värsta partytricket!). Haha, bilder på det kanske dyker upp. Hur trevligt som helst, tina helena pauline, vi äger!

Sedan så blev det heat, askul det med! Mycket daaaans ;) Shake it!

Och efterdet blev det efterfest hos Memmet(!) eller, hans bror kanske det var. 3 blondiner och typ 13 killar det kunde ju inte gå fel! Kallt som faen sen när vi skulle ta taxi hem vid halv 4 snåret!

Hem till Tina, mycket snack om vår härliga kväll, tillsammans med chips, godis och daimchoklad!

TACK FÖR EN HELT UNDERBAR KVÄLL TJEJER ♥

Haha och idag då.. vaknade vi vid 12, lite halvsega måste jag säga.... Dock så verkade det som att Pauline drömde en trevlig dröm inatt, hörde "mmmmmmmmm" strax innan jag somnade xD gumsi!!
Frukost, buss till stan, buss till brogård för att hämta grejjer! Mycket skratt på bussen.. xD Sen när vi skulle gå till bussen så ser vi den åka förbi.. försöker på  springa i fatt, tror fan inte att den stannar xD vänta en halvtimma till.. men den bussen orkade vi inte ta. Satt vid msn och käkade vindruvor och mörkchoklad(sjukt gott tillsammans). Efter en timma så skulle vi ta bussen igen, haha vi såg den komma.. men denna gången hann vi springa i fatt.. Hahhaa.. De skulle städa idag, och jag gick till hemköp och köpte veckorevyn. Bussen hem, mådde fan illa haha, för mkt läsning, vindruvor o mörkchoklad(JAG BAKIS?! va fan tror du ;) haha.. och sen en GLAD nyhet..(bläddra neråt!) JAG SKA TILL SNOOP!! åhh gud.. jag är lycklig!!


I helgen blir det forhoppningsvis till att festa både fredagen och lördagen... AG/Gunilla är fan på G nu.. Hot stuff...


Conversations(anonymt såklart ;)

- När jag blir full så har jag så svårt att komma ihåg namn. T ex Pauline vad heter du nu igen?

Står och väntar på bussen, i cirka en minut innan den kommer..

- Jaa, äntligen kommer den
- Haha, ja precis, vi har ju väntat sååååå länge

- Så, hur gamla är ni tjejer egentligen?
- Jadu, gissa
- Är ni myndiga?
- Nej...
- Är ni byxmyndiga?
- Nej(ironi)
- Jaha, så du är oskuld då?
- Haha, duu, vet du inte vad byxmyndig betyder?
- Joklart, jag vill bara veta om du är oskuld?

- Vad heter du då?
- Memmet
(HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA)
- Så du är från Turkiet!
- Jaaa....
- Erkänn att du har varit ihop med en som heter Memmet
- Jaa, det kan man väl säga xD

- Dina lockar har blivit slaka.

- På kvällen brukar jag bada.. Och tända ljus..
- hmm, jaha, det låter la mysigt det
-Jaa, kom jag ska visa dig
- Du vet, det får plats 2 stycken i mitt badkar. En kille och en tjej
- Jaha xD
- Vi får bada någongång
- öhhh, ja kanske det, HAHHAHAH xD

Fortsättning följer?!

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

dina lockar har blivit slaka ^^ den va braa! xD

2007-02-21 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0