Tisdag

hej heej heeeeeeemskt mycket hej.

Jag har nyss tagit en varm och lång dusch(sällan jag gör det, brukar bli 8 min varje morgon). Det var avslappnande så nu kanske jag är lite "uppmjuknad" inför biologiplugg. Thank god att den här helvetes veckan är över snart. Nu är det nämligen bara ett biologiprov och småföretgande kvar. Idrottsprovet idag gick okej, kan få alltifrån g-mvg beroende hur snällt kurtan rättar ;) hihi. Skönt att det är överstökat nu iallafall. Mycket givande och intressant snack på biblioteket idag måste jag säga. Det var kanske inte alltför trevliga saker vi snackade om, men kul var det!
- Är det din kille?
- Haha, nej, det är en kille

mjuk pepparkaka!!!!! Men ni vet att jag inte menade så! ;) och redan en klassiker: "Jag hade glömt att jag hade trosor på mig" OPS.... vilket sammanhang!? "Han skulle laga vår trappa"

flummigt det blev nu! haha... Imorgon ska jag köpa mina heta skor och sen är det svenska, möte och kemi som gäller imorgon aka alla hjärtans dag.

Pauline: Vet du vad, zlatan och timbuktu är faktiskt väldigt lika.
Jag: Vaaa, tycker du?!
Pauline: haha ja.. eller båda snackar skånska iaf

Kommentarer
Postat av: Alisaar ;)

Hahaha vilket snack vi hade idag ju! xD hahaha timbuktu o zlatan?! hon e för goo.^^

2007-02-14 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0