Tisdag

Dagen har varit präglad en dunkande huvudvärk! Inte speciellt roligt. Har tagit en panodil nu, så nu känns det mycket bättre!
 
Så fort dagarna går.. både måndagen och tisdagen har gått i en rasande fart, men jag klagar inte ;) Bara närmare till helgen!

Jag och Ina hade jätteroligt i bussen på väck hem. Trötta, hungriga(Ina), huvudvärk(jag) blir FLUMM på hög nivå... (läs krisztinatofalvi.blogg.se)

Jag såg inte Desperate housewives idag tyvärr, blir reprisen i helgen i stället..

Fuck.. kom just på att vi har svenskatal ..


(10 min senare)

Så.. nu har jag lite ideer iallafall, så jag tror att det ska gå bra!!

Snart är det dags för sängen!

CiaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0