Söndag

Gårdagen var riktigt trevligt!

Jag och Ina tog bussen in till stan och var framme vid halv nio. Alisar, Tina och Pauline stod och väntade på oss där och sedan bar det av till att käka pizza på venezia. Mycket snack och skratt, som vanligt med andra ord!
Vi satt där en lång stund, mer än en och en halvtimma, och bara snackade! Det var hur kul som helst. Efter det så gick vi på stan en sväng, var lite kallt faktiskt. Och jag råkade ta sönder min nya jacka! Lyckat..! Polisbilar och en del fyllon såg vi allt ;) Alis åkte hem vid halv 12 och sedan träffade vi på en rolig amerikan med. All four of  you are very beautiful, be careful. It's a fucked up world with fucked up guys" xD
Innan bussen gick hem gick jag och Ina och köpte godis på videomix! Mums..
Var hemma vid halv 2 och sen var det bums i säng för min del!

Idag har jag soooooooooooooovit ut. Länge. till 12. Ahhhhhhhh =) Ibland älskar man söndagar, som idag. Kan handla om att det inte är någon skola imorgon!
Ser framemot en bra vecka nu. Inplanerat på tisdag och torsdag, sen får man ta det som det kommer!

Take care

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

it's all fucked up ^^

2007-02-18 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0