So sick..

Jag är sjuk! På riktigt. Eller jag är förkyld som fan, täppt i näsan och halsen, feber och ont lite överallt! Men det är inget att göra åt, jag måste till skolan imorgon, får inte missa en enda lektion till. Jag och Pauline ska bli riktigt duktiga, "värsta pluggisen" som Paui så fint uttrycker det! uuuusch, det är så svårt och andas få verkligen panikkänslor över sånt här!! Men det är bara till att trycka i sig panodil och experitox(mammas naturmedel) och hoppas på det bästa! 

Jag måste plugga psykologi sen, jag måste fixa G på detta nu. Jag SKA klara det!! Håll tummarna för mig imorgon!
Och sen så ska jag klippa mig imorgon. Känner för att göra något drastiskt, vill ha förändring NU! Men får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0