Rosor i all ära, men...

orkidé är världens finaste blomma! 

156161-63

Jag förstår egentligen inte varför rosor är så hypat; visst är det fina blommor och speciellt röda rosor som symboliserar kärlek, för de flesta. Jag vet inte, det börjar bli lite opersonligt så om man nu funderar på att ge någon en blomma nu på onsdag så satsa på orkide istället! Lite dyrare, men det känns som att det blir personligare på något sätt. Så jag ska nog tvinga mamma och köpa en orkide till mig på onsdag! För mig så gäller det kärlek mellan familj med på alla hjärtans dag så om man inte har pojkvän så får man ju alltid någonting iallafall.. Hahaha ;) Bra tanke eller hur?


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Jag väntar på dagens blogg.. ;)

2007-02-11 @ 22:56:24
Postat av: Daniel Björnfors

Visst är de fina xD Mamma är helt cepe, har typ 10 olika orkidéer :S Palla lixom xD

2007-02-12 @ 08:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0