Nostalgi

Är det någon mer som kollade på "Jem and the Holograms" när ni var mindre? Det var lätt mitt favoritprogram, som jag älskade det! Jag var övertygad om att jag skulle bli sångerska när jag var mindre, gick runt och sjöng mest hela tiden och Jem var min absoluta favorit. Tjejen hade rosa hår och en pojkvän som hade lila hår(som jag var kär i!) och sjöng i bandet "Jem and the Holograms". Jem var hennes artistnamn och ingen visste vem hon egentligen är för hennes "riktiga jag"var Jerrica(som förövrigt också var tillsammans med killen med lila namn, don't really remeber his name....) Och deras rivalband the misfits.. ahh... underhållning på hög nivå!! ÄR DET NÅGON SOM HAR SETT DETTA UNDERBARA PROGRAM.. eller film kanske det var!? Lyssna på theme sången, snälla gör det!!!

http://www.youtube.com/watch?v=diBgDmBvHto&mode=related&search=

Kanske en del som känner igen den? 

156161-71156161-70156161-69 Jem, the misfits, Jem and the holograms


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Jian dååå (L)

2007-02-13 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0