Monday

Imorse var jag uppe extra tidigt, klockan fem ringde min väckarklocka. Jag behövde plugga lite mer på psykologin så det gjorde jag! Provet gick väldigt bra faktiskt, får se hur "snällt" hon rättar bara. Skrev 9 sidor, var riktigt skönt när man la ner pennan och lämnade in provet! Bussen hem och sen så klippte jag mig! Rätt stor förändring ändå, mycket kortare!! Men jag är nöjd!! Sitter här och har inget speciellt att göra direkt!! Min nya kärlek är piggelin, perfekt mot min onda hals och det är beroendeframkallande.. måste nog hämta en till.. mmmm... 

Ikväll ska jag försöka fortsätta vara duktig och plugga..
Min haaaaals! Jag är så gnällig när jag är förkyld.
Och juste det, såg klart mice and men iskolan. Jag får ont i hjärtat av sådana filmer =(  

 156161-56


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Fel färg på glassen ;) haha SKOJAR

2007-02-06 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0