Min lilla hårtuss..

Nu har du bott i vår familj nästan sju månader. Det har varit, stundtals jobbigt och krävande, men min lilla hårtuss, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Ibland önskar jag att människor kunde vara som djur, lika välkomnande oavsett hur man är eller vem man är.  
156161-79 första gången jag träffade dig. Du och dina syskon var så busiga, men du var busigast av alla. Sprang runt med dina små björntassar och smutsig var du med. Och bilresan hem till Hylte, när jag satt och höll dig i min famn. Du var så söt och liten.
156161-78 På natten när jag har kommit hem och varit ute så springer du alltid ner för trappan och hälsar. Ibland smyger du in i mitt rum på natten och lägger dig i min säng eller på golvet.
156161-77Och när du busar runt i min säng, biter i lakanen och gör mig g a l e n.

156161-76 Moses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0