Lördagsprov

SOLEN! Jag älskar dig!!!!

Vilket underbart väder det är, soligt och vackert! En aning kallt, men det är ju trots allt februari! Jag hoppas, hoppas att våren är på ingång snart, jag tål inte mer vinter! Hatar snö, hatar kyla, hatar isfläckar, hatar vintern! Jag vill ha sol med plus vårgrader, en blå vårhimmel och skillablommor.
Idag vaknade jag tidigt, klockan fem. Lika bra att gå upp och plugga det sista! Pappa var snäll och körde in mig till Halmstad. Jag och Pauline, vilken kombination och vilket team! Jag är stolta över oss, pluggade ju asmycket igår tillsammans och båda får lätt G! Jag var så lättad och glad när jag satt i bilen på väg hem, solen sken och mp3:n i högst hugg. R&B I can't get enough of you ♥

Jag måste börja plugga i tid, tänk så mycket dåliga känslor jag kunde slippa då. Ingen mer dagen-innan-provet-har-fortfarande-inte-börjat-plugga ångest! Och som Ina skrev i sin blogg för några dagar sen, är det inte lika bra att man börjar plugga i tid? Inte tänka, bara göra det. Det jobbigaste är nästan att sätta sig ner och verkligen BÖRJA plugga, när man väl har gjort det så brukar det flyta på rätt bra.
Nu kan jag iallafall stryka ett prov, och nästa vecka känns lite lättare. Det ska bli så skönt på fredag efter samhällen. Jag ska klara det, jag ska klara det. Sen ska jag fan lyssna på worlds greatest med R.Kelly och känna hur äckligt underbart allt är. DEN känslan ska jag få! Men då krävs det att jag pluggar skiten ur mig, så om jag ser lite(mycket!!) sliten ut i veckan så vet ni varför ;)

 så här såg det ut när vi åkte iväg klockan 8..

  konkurrens, genetisk drift, population.. va?

 Vackert, eller hur?


Ina, hoppas du kommer hem ikväll! Saknar dig gumsi! Jag har nämligen ett lyckat recept på en bra lördagskväll; melodifestivalen, fruktsallad, coca cola light och vaniljglass! och en INA tack!


Kommentarer
Postat av: ina så klart

Duktiga ni är töser =) Jag hoppas på att komma hem idag.. jag tror det. Call u ;)

2007-02-10 @ 14:41:46
Postat av: Alisar ;)

Duktigt av er :)

2007-02-11 @ 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0