Just ordinary day conversations

Jag, Sofie, Ina, Alis, Pauline sitter och snackar som vanligt vid cafeterian. Mario sitter med vid bordet, men lyssnar på musik...


Ina: Ni vet internationella sexdagen!?
Pauline: Ja, den har jag till och med ringat in!! Eller vänta... när är den?
Jian&Ina: Haha, den finns inte ens
Alis: Vi måste bestämma en sån dag!! Jag vet.. på påsklovet! Jag ska fråga Mario när det passar.

Och på idrottslektionen... Denis står och tittar när några spelar innebandy.. Jag kommer bakifrån(Ina, sluta med snuskiga tankar) och masserar hans rygg. Nedim står jämte Denis.

Denis(säger till mig): Vart kom du ifrån?
Nedim: Bosnien

Haha, skitkul, men det krävs nog att man skulle varit med för att riktigt uppskatta dessa roliga konversationer. Som vi har varenda eviga dag! Vad kul vi har i skolan ändå, tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Hur i "all-sin-dar" kan du skriva ner våra hemliga snack :P ^^

2007-02-06 @ 20:11:26
Postat av: ina så klart ;)

Hur i "all-sin-dar" kan du skriva ner våra hemliga snack :P ^^

2007-02-06 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0