Hej snyggon.

Jag har varit lite "off" här på bloggen ett par dagar. Skrev nämligen ett inlägg om extremavlingen inom bla katter(efter att ha sett insider i torsdags), men tjurade när det inte gick att publicera. Antar att det är meningen att min lilla blogg ska vara en flummblogg, och inte ta fram mina seriösa sidor(jaa, dem existerar... haha).

I vilket fall så har jag spenderat helgen med Tina och Pauline. Partysugna som fan igår, blev inte riktigt som vi tänkt oss, men vi gjorde det bästa av situationen ändå(äkta ag-anda här!) och det blev riktigt trevligt ändå!!

Taxiresor, poker, tvspel, mousserande vin, cider, skratt och bilturer ;)  beskriver nog kvällen rätt bra! 

Slog nog nytt rekord att komma hem sent med(om man inte räkna med turkiet) 4.30 var vi hemma(busungar). Det var en äkta AG kväll det här.

Vaknade seeeent. Halv 1 och sen var det skratt och conversations hela eftermiddagen!

Nu är jag hemma i snö-Hylte och har bla 2darlings som ska joina mig denna lördagkväll!!
Jag älskar Ben and Jerrys GLASS! addicted. 
Mums, två nya sorter ska testas idag! (brukar vanligtvis bli chocolate fudge brownie och caramel chew chew). Om ni har inte smakat så spring(okej, buss..) till närmsta videomix nu!!

156161-74156161-73

Extra stora bilder så att ni som läser detta ska bli extra sugna såklart ;)

Jag längtar till imorgon(för en gångs skull). Ska träffa min kära Krisztina, vi ska SNACKA ( ett dygn utan dig går inte!!), spela bingolotto(nyårslöfte) och göra snöänglar (nyårslöfte).

/ H E L E N A  -  these games we're playing


 

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Söndagen imorgon är (konstigt nog) nått jag ser fram emot ^^ hihi :D:D glassugen!! ^^

2007-02-25 @ 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0