Fredag

Idag har det varit mycket plugg. Dagen började som vanligt buss in med Ina. Jag somnade till ice cube' s Doin what it 'pose  2 do, fråga mig inte hur det gick till, men det var så skönt. Det var nästan så att man inte ville att bussturen ska ta slut. Första lektionen var matte, det går riktigt bra nu. Jag fattar det mesta, och jag och Paui var så duktiga så! Dagens glädje var lätt när vi fick reda på att Boije var sjuk meaning inställd samhällskunskap! Så vi slutade redan vid tjugo i 10! Sen så stack jag och Pauline hem till henne. Pluggade biologi i fyra timmar varvat med center/plopp jämförning, kolor och köttbullar och spagetti! Det gick kanonbra, hoppas vi fixar G på lördagsprovet imorgon. Förövrigt så känns det jättetungt med skolan nu.
Orkar inte skriva mer, hoppas allt ordnar sig nångång. Får se om jag överlever nästa veckan.
Ska till rektorn på onsdagen, sitter i skiten som fan nu........ jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0