Foton som väcker känslor

Det absolut värdefullaste jag har på min dator är mina foton. Foton som väcker minnen, som väcker känslor.

 Foton som det gör
ont att titta på. Kanske för att man saknar den tiden då fotot är taget, det speciella tillfället, den speciella dagen. Eller att man helst vill glömma det speciella tillfället, den speciella dagen.

Foton som väcker minnen, som väcker känslor.
 Dagar man vill komma ihåg och dagar man helst av allt vill glömma.
bra dagar..
dåliga dagar...
dagar som man egentligen skulle glömt bort med tiden om det inte vore för dessa foton. 

Jag känner mig så jobbigt fundersam när jag bläddrar igenom mina "fotoalbum". Tänker på allt som kunde varit, och allt
 som varit, och det som kommer att ske.


, ibland är man bara rädd ,




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0