ÄNTLIGEN LOV!

JAG ÄR RÄTT GLAD! Fast det blir ingen Snoop Dogg och P.Diddy för mig i mars.. Blä.. Så är det nån som vill köpa biljetten så är det bara till att hojta till!

Idag åt jag, sofie, sofie och pauline kinabuffe! Det var smaskigt, skulle egentligen käkat tacobuffen men det var mellan 14.00-16.00 =/
Vi hade mycket trevligt, skratt i mängder ♥

 Sen hem och spela supermario med syrran.. och kvällen har spenderats hemma.. Lugnt.. behöver vila upp mig. Blir stan imorgon!

Jag läser en jättebra bok som heter "tusen små bitar",som är skriven av James Frey! Rekommenderas...

Gud vad jag är trött, och vilket tråkigt blogginlägg..!

Men ciao, sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0