Alla hjärtans dag

Har innefattat(notera heta ♥-symboler jag använder!)

♥ Svenska lektion.. (retorik)
♥ Extra kemi(för att jag inte är så smart när det kommer till substansmängden och molmassan)
♥ Möte med rektor och mentor

Dessutom kan jag kryssa för ännu ett nyårslöfte nämligen skicka ett alla ♥ dag kort till någon jag inte gillar! (haha säger bara *pip* korridoren, Paui du vet vad jag syftar på ;)

Antal rosor: 1st
Antal sms: 1 st
Antal övriga alla ♥-  dag present: 1 st

Så det har la varit givande antar jag!? Rosen från G slår ju allting, looooooooooove ♥
Jag borde sitta och plugga pga av fucking biologiprov imorgon, men jag oooooorkar inte. Det är ju OC, men in trees(dock samma tid som OC, hur ska detta lösas?! =(, top model och lustgården! Girlilousy onsdag, eller hur det nu stavas!!

Jag har iallafall köpt nya fina skor idag (♥) och imorgon ska jag köpa en fin svart jacka(♥).
Och snart är det lov, har en känsla av att det kommer bli mycket roligt. Speciellt om det ska tillbringas med mina kära flickor ♥


156161-58Ni är speciella, underbara! Ni har verkligen en speciell plats i mitt hjärta, och jag älskar er ♥ Ha en fin alla ♥ dag allihopa, och ta hand om er!!



H E L E N A   J O H A N S S O N ♥

(pheeeeeew många ♥ men det är ju bara alla ♥ dag en gång om året eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0